Врубель, Г. Ф. (2020) Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях хорового диригування. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. (76). с. 33-36. ISSN 2311-5491
Text
Vrubel_ilovepdf_merged.pdf - Опублікована Версія Скачати (856kB) |
Резюме
Автор статті актуалізує проблему підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компе- тентнісного підходу, визначено ключові позиції формування спеціальних (фахові, предметні) компетентностей, шля- хи реалізації компетентнісного підходу. У статті розкриваються питання активізації навчально-виховного процесу через переорієнтацію фахового навчання і виховання на практичну підготовку, на формування здатності випускників закладів вищої освіти використовувати фундаментальні фахові знання у своїй виконавській діяльності. Спираючись на концептуальні позиції компетентнісної освіти, інноваційні підходи до організації освітнього процесу, оновлені вимоги до професійної діяльності педагога-музиканта, автор статті розкриває логіку формування професійних компетент- ностей майбутніх учителів музики засобами диригентсько-хорових дисциплін. Висвітлюються низка предметних ком- петенцій, які охоплюють різні види музичної діяльності студентів. Розглянуто комплекс фахових компетенцій, які формуються у процесі вивчення курсу хорового диригування як навчального предмета і виду мистецтва, що забезпе- чує якість професійної підготовленості майбутнього вчителя музичного мистецтва. Аналітика автором досліджень і публікацій засвідчує наявність різних підходів до визначення поняття «компетентність», у статті розкривають- ся різні аспекти професійної компетентності вчителя музичного мистецтва, розглядається реалізація компетент- нісного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів музики, звертається увага на фахову компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва, яку автор характеризує як здатність застосовувати в нових умовах набуті знання, уміння й досвід музично-педагогічної діяльності, особливості її формування. Автором статті розкрито багатогранність диригентської професії, охарактеризовано взаємозв’язок загальнопедагогічних та суто професійних методів навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | концертмей Ганна Врубель |
Дата внесення: | 20 Жов 2021 08:13 |
Останні зміни: | 20 Жов 2021 08:13 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12196 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |