МДПУ репозиторій

Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях хорового диригування

Врубель, Г. Ф. (2020) Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях хорового диригування. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. (76). с. 33-36. ISSN 2311-5491

[img] Text
Vrubel_ilovepdf_merged.pdf - Опублікована Версія

Скачати (856kB)

Резюме

Автор статті актуалізує проблему підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компе- тентнісного підходу, визначено ключові позиції формування спеціальних (фахові, предметні) компетентностей, шля- хи реалізації компетентнісного підходу. У статті розкриваються питання активізації навчально-виховного процесу через переорієнтацію фахового навчання і виховання на практичну підготовку, на формування здатності випускників закладів вищої освіти використовувати фундаментальні фахові знання у своїй виконавській діяльності. Спираючись на концептуальні позиції компетентнісної освіти, інноваційні підходи до організації освітнього процесу, оновлені вимоги до професійної діяльності педагога-музиканта, автор статті розкриває логіку формування професійних компетент- ностей майбутніх учителів музики засобами диригентсько-хорових дисциплін. Висвітлюються низка предметних ком- петенцій, які охоплюють різні види музичної діяльності студентів. Розглянуто комплекс фахових компетенцій, які формуються у процесі вивчення курсу хорового диригування як навчального предмета і виду мистецтва, що забезпе- чує якість професійної підготовленості майбутнього вчителя музичного мистецтва. Аналітика автором досліджень і публікацій засвідчує наявність різних підходів до визначення поняття «компетентність», у статті розкривають- ся різні аспекти професійної компетентності вчителя музичного мистецтва, розглядається реалізація компетент- нісного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів музики, звертається увага на фахову компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва, яку автор характеризує як здатність застосовувати в нових умовах набуті знання, уміння й досвід музично-педагогічної діяльності, особливості її формування. Автором статті розкрито багатогранність диригентської професії, охарактеризовано взаємозв’язок загальнопедагогічних та суто професійних методів навчання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: концертмей Ганна Врубель
Дата внесення: 20 Жов 2021 08:13
Останні зміни: 20 Жов 2021 08:13
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12196

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу