Тарнавська, Н. П. та Аргіропоулос, Д. (2021) Інклюзивна освіта в перспективі побудови ефективних дидактичних систем. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр., 3. с. 326-330. ISSN 2710-3730
Text
Tarnavska_Argyropoulos_327_2021.pdf - Опублікована Версія Скачати (181kB) |
Офіційний URL: http://obrii.org.ua/usec/
Резюме
У статті розглядається система освіти в інклюзивній перспективі з опорою на основні концепції, поняття і принципи. Деталізується суть включення, роль вчителя а також цілі його підготовки до реалізації інклюзивного навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 22 Черв 2021 10:13 |
Останні зміни: | 22 Черв 2021 10:13 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12014 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |