МДПУ репозиторій

Інклюзивна освіта в перспективі побудови ефективних дидактичних систем

Тарнавська, Н. П. та Аргіропоулос, Д. (2021) Інклюзивна освіта в перспективі побудови ефективних дидактичних систем. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр., 3. с. 326-330. ISSN 2710-3730

[img] Text
Tarnavska_Argyropoulos_327_2021.pdf - Опублікована Версія

Скачати (181kB)
Офіційний URL: http://obrii.org.ua/usec/

Резюме

У статті розглядається система освіти в інклюзивній перспективі з опорою на основні концепції, поняття і принципи. Деталізується суть включення, роль вчителя а також цілі його підготовки до реалізації інклюзивного навчання.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра філософії
Дата внесення: 22 Черв 2021 10:13
Останні зміни: 22 Черв 2021 10:13
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12014

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу