Прокоф’єв, Євгеній (2015) Удосконалення процесу вивчення загальнопедагогічних дисциплін у вишах україни в 20-30-ті роки xx століття. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). с. 62-68. ISSN 2219-5203
Text
11.pdf Скачати (603kB) |
Резюме
У статті розглянуто особливості вивчення циклу загальнопедагогічних дисциплін у вишах України в 20-30-ті роки минулого століття. Наведено постанови радянського уряду й комуністичної партії з питань освіти та організації навчально-виховного процесу. Визначено труднощі, з якими стикаються студенти в процесі з’ясування основних категорій і понять педагогічної науки, зокрема вміння розбиратися у формах функціонування педагогічної теорії, розуміння логіки розвитку педагогічної думки та причин зміни педагогічних парадигм. Наголошено на тому, що функціонування науки, зокрема й педагогічної, визначається наявністю власного предмета дослідження; відкриттям законів чи закономірностей, характерних для сфери реальності, що вивчається; розробленістю категоріально-понятійного апарату та спеціальних методів дослідження.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | admin admin mdpu |
Дата внесення: | 02 Лют 2016 12:05 |
Останні зміни: | 07 Жов 2020 12:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |