МДПУ репозиторій

Практична реалізація культурно-історичної складової математичної освіти засобами сервісу web 2.0 у початковій школі

Муртазієв, Е. Г. та Фатєєва, Ю. С. (2021) Практична реалізація культурно-історичної складової математичної освіти засобами сервісу web 2.0 у початковій школі. Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 260-268.

[img] Text
Збірник_2021_кВМФ_Мелітополь_removed.pdf

Скачати (766kB)

Резюме

Встановлено, що культурно-історичний підхід до вивчення математики, який реалізується за допомогою комп’ютерно-орієнтованих засобів, дозволяє повніше розкрити різні грані розвитку математичної освіти. Запропоновано доповнити процес викладання математики в початковій школі використанням дидактичного засобу LearningApps.org, що є додатком Web 2.0, задля практичної реалізації культурно-історичної складової.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 15 Черв 2021 13:32
Останні зміни: 15 Черв 2021 13:32
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11971

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу