Муртазієв, Е. Г. та Фатєєва, Ю. С. (2021) Практична реалізація культурно-історичної складової математичної освіти засобами сервісу web 2.0 у початковій школі. Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 260-268.
Text
Збірник_2021_кВМФ_Мелітополь_removed.pdf Скачати (766kB) |
Резюме
Встановлено, що культурно-історичний підхід до вивчення математики, який реалізується за допомогою комп’ютерно-орієнтованих засобів, дозволяє повніше розкрити різні грані розвитку математичної освіти. Запропоновано доповнити процес викладання математики в початковій школі використанням дидактичного засобу LearningApps.org, що є додатком Web 2.0, задля практичної реалізації культурно-історичної складової.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 15 Черв 2021 13:32 |
Останні зміни: | 15 Черв 2021 13:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11971 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |