Муртазієв, Е. Г. and Фатєєва, Ю. С. (2021) Практична реалізація культурно-історичної складової математичної освіти засобами сервісу web 2.0 у початковій школі. Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. pp. 260-268.
![]() |
Text
Збірник_2021_кВМФ_Мелітополь_removed.pdf Download (766kB) |
Abstract
Встановлено, що культурно-історичний підхід до вивчення математики, який реалізується за допомогою комп’ютерно-орієнтованих засобів, дозволяє повніше розкрити різні грані розвитку математичної освіти. Запропоновано доповнити процес викладання математики в початковій школі використанням дидактичного засобу LearningApps.org, що є додатком Web 2.0, задля практичної реалізації культурно-історичної складової.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Depositing User: | Кафедра математики і фізики |
Date Deposited: | 15 Jun 2021 13:32 |
Last Modified: | 15 Jun 2021 13:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11971 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |