Бурцева, О. Г. (2020) Критерії та показники сформованості інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 2 (22). с. 31-40. ISSN 2307-4914
Text
219384-Текст статті-496359-1-10-20201217 Умань.pdf Скачати (654kB) |
Резюме
Статтю присвячено вивченню проблеми визначення критеріїв і показників сформованості інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. З огляду на це, у контексті освітнього процесу з урахуванням компетентнісного підходу схарактеризовано структуру, компоненти, рівні та показники цієї компетентності. З’ясовано, що формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців, ґрунтуючись на зазначеному підході, безпосередньо пов’язане з реалізацією двох основних завдань: по-перше, освіта має забезпечувати набуття якостей, необхідних для подальшої професійної діяльності; по-друге, критерії та параметри оцінки результатів навчання повинні бути уніфіковані та виражатися у термінах й узагальненнях, вільно інтерпретуючись та враховуючись в освітньому процесі будь-якого закладу вищої освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 15 Черв 2021 09:18 |
Останні зміни: | 15 Черв 2021 09:18 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11964 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |