МДПУ репозиторій

Критерії та показники сформованості інформаційної компетентності майбутніх учителів математики

Бурцева, О. Г. (2020) Критерії та показники сформованості інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 2 (22). с. 31-40. ISSN 2307-4914

[img] Text
219384-Текст статті-496359-1-10-20201217 Умань.pdf

Скачати (654kB)

Резюме

Статтю присвячено вивченню проблеми визначення критеріїв і показників сформованості інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. З огляду на це, у контексті освітнього процесу з урахуванням компетентнісного підходу схарактеризовано структуру, компоненти, рівні та показники цієї компетентності. З’ясовано, що формування інформаційної компетентності майбутніх фахівців, ґрунтуючись на зазначеному підході, безпосередньо пов’язане з реалізацією двох основних завдань: по-перше, освіта має забезпечувати набуття якостей, необхідних для подальшої професійної діяльності; по-друге, критерії та параметри оцінки результатів навчання повинні бути уніфіковані та виражатися у термінах й узагальненнях, вільно інтерпретуючись та враховуючись в освітньому процесі будь-якого закладу вищої освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 15 Черв 2021 09:18
Останні зміни: 15 Черв 2021 09:18
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11964

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу