Титаренко, Наталія Євгенівна та Стрілець, Олена Володимирівна (2020) Застосування GeoGebra до розв’язання задач стереометрії. Шляхи розвитку науки в сучасних кризових умовах: тези доп. I міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28-29 травня 2020 р., 2. с. 429-431.
Text
Т.2 28.05.2020-29.05.2020_removed.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Система ЗНО в Україні створювалася та вдосконалювалася протягом багатьох років. Основне її завдання – забезпечити кожному громадянину рівні умови доступу до вищої освіти. Крім того, тестування дозволяє об’єктивно оцінити рівень навчальних досягнень школярів. Найважчими для випускників традиційно є завдання № 31, 32, 33 відкритої форми з розгорнутою відповіддю (цього року № 33, 34, 35). Зупинимося детальніше на завданні №32 (34) з геометрії. Воно представляє собою стереометричну задачу й оцінюється за наступними етапами: 1) побудувати переріз тіла площиною; 2) обгрунтувати вид утвореного перерізу; 3) виконати розрахунки (знайти площу, периметр перерізу тощо). Найбільше ускладнень виникає при виконанні першого й другого етапів розв’язання. Більшість школярів не можуть побудувати необхідний переріз й математично грамотно обгрунтувати його вид. Деякі з них можуть інтуїтивно «вгадати» вид перерізу – квадрат, прямокутник, рівнобедрений або рівносторонній трикутник, рівнобічна трапеція тощо, і провести відповідні розрахунки, завдяки чому втрачають декілька балів. Отже є сенс при підготовці до ЗНО використовувати усі можливі засоби навчання, які допоможуть школярам навчитися будувати перерізи. Одним з таких засобів є динамічна математична програма GeoGebra.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 10 Черв 2021 11:00 |
Останні зміни: | 10 Черв 2021 11:00 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11962 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |