MDPU Repository

Геотуристичний потенціал території

Сажнєв, М. Л. and Іванова, В. М. (2021) Геотуристичний потенціал території. Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу Гайворонської міської територіальної громади: яка проводиться в рамках туристичного фестивалю «GoodoK_Fest»: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Гайворон, 21 трав. 2021 р.). pp. 196-200.

[img] Text
Сажнєв МЛ_Іванова ВМ.pdf

Download (938kB)

Abstract

Розвиток інноваційних видів туризму сприяє не тільки його диверсифікації в межах певної території, але і збільшенню привабливості останньої для туристів. Одночасно з цим відбувається формування позитивного іміджу території.

Item Type: Article
Subjects: G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок
G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму
Depositing User: Кафедра географії та туризму
Date Deposited: 08 Jun 2021 10:57
Last Modified: 08 Jun 2021 10:57
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11895

Actions (login required)

View Item View Item