Сажнєв, М. Л. та Іванова, В. М. (2021) Геотуристичний потенціал території. Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу Гайворонської міської територіальної громади: яка проводиться в рамках туристичного фестивалю «GoodoK_Fest»: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Гайворон, 21 трав. 2021 р.). с. 196-200.
Text
Сажнєв МЛ_Іванова ВМ.pdf Скачати (938kB) |
Резюме
Розвиток інноваційних видів туризму сприяє не тільки його диверсифікації в межах певної території, але і збільшенню привабливості останньої для туристів. Одночасно з цим відбувається формування позитивного іміджу території.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 08 Черв 2021 10:57 |
Останні зміни: | 08 Черв 2021 10:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11895 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |