Сажнєв, М. Л. and Іванова, В. М. (2021) Геотуристичний потенціал території. Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу Гайворонської міської територіальної громади: яка проводиться в рамках туристичного фестивалю «GoodoK_Fest»: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Гайворон, 21 трав. 2021 р.). pp. 196-200.
![]() |
Text
Сажнєв МЛ_Іванова ВМ.pdf Download (938kB) |
Abstract
Розвиток інноваційних видів туризму сприяє не тільки його диверсифікації в межах певної території, але і збільшенню привабливості останньої для туристів. Одночасно з цим відбувається формування позитивного іміджу території.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Depositing User: | Кафедра географії та туризму |
Date Deposited: | 08 Jun 2021 10:57 |
Last Modified: | 08 Jun 2021 10:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11895 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |