МДПУ репозиторій

Геотуристичний потенціал території

Сажнєв, М. Л. та Іванова, В. М. (2021) Геотуристичний потенціал території. Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу Гайворонської міської територіальної громади: яка проводиться в рамках туристичного фестивалю «GoodoK_Fest»: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Гайворон, 21 трав. 2021 р.). с. 196-200.

[img] Text
Сажнєв МЛ_Іванова ВМ.pdf

Скачати (938kB)

Резюме

Розвиток інноваційних видів туризму сприяє не тільки його диверсифікації в межах певної території, але і збільшенню привабливості останньої для туристів. Одночасно з цим відбувається формування позитивного іміджу території.

Тип елементу : Стаття
Теми: G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок
G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму
Користувач, що депонує: Кафедра географії та туризму
Дата внесення: 08 Черв 2021 10:57
Останні зміни: 08 Черв 2021 10:57
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11895

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу