Мінкова, О. Ф. and Сажко, У. С. (2021) Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови. Мова. Свідомість. Концепт (11). pp. 189-193. ISSN 978-617-7055-81-4
![]() |
Text
Мінкова О.Ф._стаття.pdf Download (654kB) |
Abstract
Реалізація творчого підходу до вивчення рідної мови неможливо без розробки та впровадження у навчальний процес інтерактивних технологій. Досвід засвідчує, що стандартні, традиційні форми навчання не завжди викликають інтерес до навчання, а отже, не дають ефективного результату. Кожен учитель хоче бачити в очах своїх вихованців інтерес, дивування. Для оволодіння учнями міцними знаннями з української мови багато вчителів використовують у своїй роботі ігрові технології.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PA Класична філологія |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Depositing User: | Кафедра німецької філології |
Date Deposited: | 07 Jun 2021 06:49 |
Last Modified: | 07 Jun 2021 06:49 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11871 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |