МДПУ репозиторій

Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови

Мінкова, О. Ф. та Сажко, У. С. (2021) Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови. Мова. Свідомість. Концепт (11). с. 189-193. ISSN 978-617-7055-81-4

[img] Text
Мінкова О.Ф._стаття.pdf

Скачати (654kB)

Резюме

Реалізація творчого підходу до вивчення рідної мови неможливо без розробки та впровадження у навчальний процес інтерактивних технологій. Досвід засвідчує, що стандартні, традиційні форми навчання не завжди викликають інтерес до навчання, а отже, не дають ефективного результату. Кожен учитель хоче бачити в очах своїх вихованців інтерес, дивування. Для оволодіння учнями міцними знаннями з української мови багато вчителів використовують у своїй роботі ігрові технології.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
P Мова та література > PA Класична філологія
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 07 Черв 2021 06:49
Останні зміни: 07 Черв 2021 06:49
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11871

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу