Мінкова, О. Ф. та Сажко, У. С. (2021) Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови. Мова. Свідомість. Концепт (11). с. 189-193. ISSN 978-617-7055-81-4
Text
Мінкова О.Ф._стаття.pdf Скачати (654kB) |
Резюме
Реалізація творчого підходу до вивчення рідної мови неможливо без розробки та впровадження у навчальний процес інтерактивних технологій. Досвід засвідчує, що стандартні, традиційні форми навчання не завжди викликають інтерес до навчання, а отже, не дають ефективного результату. Кожен учитель хоче бачити в очах своїх вихованців інтерес, дивування. Для оволодіння учнями міцними знаннями з української мови багато вчителів використовують у своїй роботі ігрові технології.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PA Класична філологія |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
Користувач, що депонує: | Кафедра германської філології |
Дата внесення: | 07 Черв 2021 06:49 |
Останні зміни: | 07 Черв 2021 06:49 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11871 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |