Єрьоміна, Лілія та Забела, Яна (2021) Включення дітей з особливими освітніми потребами у систему соціальних відносин засобами арт-терапії. Молодь і ринок (3). с. 107-112.
Text
Єрьоміна; Забела.pdf - Опублікована Версія Restricted to Тільки зареєстровані користувачі Скачати (506kB) | Запит копії |
Резюме
У статті порушено актуальну проблему сьогодення, що пов’язана з ситуаціями кризового стану, а саме – з соціалізацією дітей з особливими освітніми потребами. Автори визначають арт-терапію як могутній чинник особистісного розвитку, що сприяє успішному входженню особистості дитини у систему соціальних відносин. Завдяки аналізу наукових поглядів автори публікації зазначають, що саме завдяки арт-терапії можна змінити стереотипи поведінки, підвищити адаптаційні здібності, знайти компенсаторні можливості такої дитини і в кінцевому підсумку – успішно інтегрувати її у систему соціальних відносин.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4349 не знайдено. |
Дата внесення: | 04 Черв 2021 08:24 |
Останні зміни: | 04 Черв 2021 08:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11838 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |