МДПУ репозиторій

Включення дітей з особливими освітніми потребами у систему соціальних відносин засобами арт-терапії

Єрьоміна, Лілія та Забела, Яна (2021) Включення дітей з особливими освітніми потребами у систему соціальних відносин засобами арт-терапії. Молодь і ринок (3). с. 107-112.

[img] Text
Єрьоміна; Забела.pdf - Опублікована Версія
Restricted to Тільки зареєстровані користувачі

Скачати (506kB) | Запит копії

Резюме

У статті порушено актуальну проблему сьогодення, що пов’язана з ситуаціями кризового стану, а саме – з соціалізацією дітей з особливими освітніми потребами. Автори визначають арт-терапію як могутній чинник особистісного розвитку, що сприяє успішному входженню особистості дитини у систему соціальних відносин. Завдяки аналізу наукових поглядів автори публікації зазначають, що саме завдяки арт-терапії можна змінити стереотипи поведінки, підвищити адаптаційні здібності, знайти компенсаторні можливості такої дитини і в кінцевому підсумку – успішно інтегрувати її у систему соціальних відносин.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Користувачі 4349 не знайдено.
Дата внесення: 04 Черв 2021 08:24
Останні зміни: 04 Черв 2021 08:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11838

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу