Ткач, М. В. та Лут, М. М. та Аблятіфова, Н. О. (2021) Особливості викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам фахових медичних коледжів. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (11). с. 199-202.
Text
МСК 11 збірник-199-202 (1).pdf Скачати (640kB) |
Резюме
Проблеми викладання іноземної мови для студентів медичних закладів фахової передвищої освіти є вельми актуальними. Це викликано, в першу чергу, потребою фахівців різних галузей медицини спілкуватися, проходити навчання у закордонних медичних установах та обмінюватися досвідом. Разом з реформуванням системи охорони здоров’я відбуваються зміни в медичній освіті, через що значно розширюються функції медичного персоналу. Але наявність тільки предметних знань вже не є запорукою успішної професійної діяльності. Випускники працюватимуть в умовах зміненої структури медичного обслуговування, значного збільшення видань фахової медичної літератури іноземною мовою та ширшого запровадження сучасного лікувально-діагностичного устаткування в систему охорони здоров’я. Як результат, професійна компетентність медичного фахівця включає не лише загальний догляд за хворими з основами маніпуляційної техніки чи основи медсестринства, але й знання іноземної мови.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 03 Черв 2021 11:40 |
Останні зміни: | 03 Черв 2021 11:40 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11832 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |