МДПУ репозиторій

Особливості викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам фахових медичних коледжів

Ткач, М. В. та Лут, М. М. та Аблятіфова, Н. О. (2021) Особливості викладання англійської мови за професійним спрямуванням студентам фахових медичних коледжів. Мова. Свідомість. Концепт: зб. наук. статей (11). с. 199-202.

[img] Text
МСК 11 збірник-199-202 (1).pdf

Скачати (640kB)

Резюме

Проблеми викладання іноземної мови для студентів медичних закладів фахової передвищої освіти є вельми актуальними. Це викликано, в першу чергу, потребою фахівців різних галузей медицини спілкуватися, проходити навчання у закордонних медичних установах та обмінюватися досвідом. Разом з реформуванням системи охорони здоров’я відбуваються зміни в медичній освіті, через що значно розширюються функції медичного персоналу. Але наявність тільки предметних знань вже не є запорукою успішної професійної діяльності. Випускники працюватимуть в умовах зміненої структури медичного обслуговування, значного збільшення видань фахової медичної літератури іноземною мовою та ширшого запровадження сучасного лікувально-діагностичного устаткування в систему охорони здоров’я. Як результат, професійна компетентність медичного фахівця включає не лише загальний догляд за хворими з основами маніпуляційної техніки чи основи медсестринства, але й знання іноземної мови.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 03 Черв 2021 11:40
Останні зміни: 03 Черв 2021 11:40
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11832

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу