МДПУ репозиторій

Педагогічні умови розвитку просторового мислення учнів при роботі з модельною наочністю та географічними картами на уроках географії

Гришко, С. В. та Зав’ялова, Т. В. (2021) Педагогічні умови розвитку просторового мислення учнів при роботі з модельною наочністю та географічними картами на уроках географії. Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки фахівців в умовах сучасного освітнього простору: матеріали VIІ наук.-практ. конф.. с. 53-57.

[img] Text
Гришко_Завялова.pdf

Скачати (7MB)

Резюме

Застосування наочних засобів навчання на уроках географії визначається особливістю змісту шкільних курсів географії. Жоден з навчальних предметів в такій мірі не потребує застосування наочності як географія, і в той же час жоден з предметів не представляє більш сприятливого поля для застосування наочних методів викладання як географія.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму
Користувач, що депонує: Кафедра географії та туризму
Дата внесення: 02 Черв 2021 13:19
Останні зміни: 02 Черв 2021 13:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11823

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу