МДПУ репозиторій

Психологічні особливості сприйняття кредитних продуктів здобувачами вищої освіти

Шевченко, Світлана та Варіна, Ганна (2020) Психологічні особливості сприйняття кредитних продуктів здобувачами вищої освіти. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12. Психологічні науки (12). с. 122-134.

[img] Text
skydan-11--1257.pdf

Скачати (587kB)

Резюме

Вивчення зумовленості сприйняття особистістю грошей, кредитних продуктів виявляється все більш затребуваним проблемним полем досліджень, про що свідчать новітні публікації як західних, так і українських вчених. Проте у більшості досліджень вивчаються лише окремі передумови особистісного сприйняття грошей та кредитів. Мета дослідження – емпіричне вивчення психологічних особливостей сприйняття кредитних продуктів банківських установ здобувачами вищої освіти. Виходячи з мети, завданнями дослідження були такі: визначення типів грошових настановлень у здобувачів, вивчення чинників, які впливають на ставлення здобувачів вищої освіти до грошей, визначення обізнаності здобувачів у питаннях діяльності банківських установ, поведінки користувачів банківських кредитів і доцільності користування кредитними послугами банків. Нами було використано такі методики: методики «Шкала грошових уявлень та поведінки» (Money Beliefand Behaviour Scale) (авт. А. Фернем), анкета О.Г. Ходакевич «Моє ставлення до грошей», опитувальник «Ставлення до горошей та кредиту здобувачів вищої освіти» (авт. С.В. Шевченко), методика «Шкала грошових уявлень та поведінки» (А. Фермен, модифікація М.В. Сімків).

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: С.В. Шевченко
Дата внесення: 31 Трав 2021 07:00
Останні зміни: 26 Жов 2021 21:13
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11787

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу