МДПУ репозиторій

Role of science and education for sustainable development. 4.14. Міждисциплінарний підхід у системі професійної підготовки студентів-хореографів закладів вищої освіти

Червонська, Л. М. (2021) Role of science and education for sustainable development. 4.14. Міждисциплінарний підхід у системі професійної підготовки студентів-хореографів закладів вищої освіти. Інший. Publishing House of University of Technology, Katowice.

[img] Text
ilovepdf_merged (1).pdf - Опублікована Версія

Скачати (2MB)

Резюме

У дослідженні розглянуто особливості професійної підготовки студентів-хореографів закладів вищої освіти. Акцентовано увагу на вдосконаленні професійної підготовки хореографів, що характеризується орієнтацією освітнього процесу на міждисциплінарний та компетентісний підхід. Розкрито сутність понять професійна підготовка”, “компетентісний підхід”, “міждисциплінарний підхід”. Визначено та схарактеризовано основні напрямки професійної хореографічної діяльності – виконавської, педагогічної, балетмейстерської.

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: Лілія Червонська
Дата внесення: 07 Черв 2021 12:46
Останні зміни: 07 Черв 2021 12:46
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11781

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу