Тарасенко, Т. В. та Дерезіна, А. І. (2021) Проблемне навчання як чинник розвитку мотивації до вивчення іноземної мови у середній школі. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (65). с. 6-8. ISSN 2450-8160
Text
HERALD PEDAGOGIKA 30.03.2021-6-8.pdf Скачати (371kB) |
Резюме
Стаття присвячена проблемі пошуку ефективних шляхів розвитку мотивації школярів до оволодіння іноземними мовами. Здійснено аналіз сучасних педагогічних і психологічних досліджень, присвячених проблемі формування навчальної мотивації. Обґрунтовано ефективність використання проблемного навчання як ефективного інструмента розвитку мотивації особистості до вивчення іноземних мов.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 22 Квіт 2021 07:07 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2021 07:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11688 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |