Тарасенко, Т. В. and Дерезіна, А. І. (2021) Проблемне навчання як чинник розвитку мотивації до вивчення іноземної мови у середній школі. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (65). pp. 6-8. ISSN 2450-8160
![]() |
Text
HERALD PEDAGOGIKA 30.03.2021-6-8.pdf Download (371kB) |
Abstract
Стаття присвячена проблемі пошуку ефективних шляхів розвитку мотивації школярів до оволодіння іноземними мовами. Здійснено аналіз сучасних педагогічних і психологічних досліджень, присвячених проблемі формування навчальної мотивації. Обґрунтовано ефективність використання проблемного навчання як ефективного інструмента розвитку мотивації особистості до вивчення іноземних мов.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Кафедра методики викладання германських мов Матюха |
Date Deposited: | 22 Apr 2021 07:07 |
Last Modified: | 22 Apr 2021 07:07 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11688 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |