МДПУ репозиторій

Проблемне навчання як чинник розвитку мотивації до вивчення іноземної мови у середній школі

Тарасенко, Т. В. та Дерезіна, А. І. (2021) Проблемне навчання як чинник розвитку мотивації до вивчення іноземної мови у середній школі. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (65). с. 6-8. ISSN 2450-8160

[img] Text
HERALD PEDAGOGIKA 30.03.2021-6-8.pdf

Скачати (371kB)

Резюме

Стаття присвячена проблемі пошуку ефективних шляхів розвитку мотивації школярів до оволодіння іноземними мовами. Здійснено аналіз сучасних педагогічних і психологічних досліджень, присвячених проблемі формування навчальної мотивації. Обґрунтовано ефективність використання проблемного навчання як ефективного інструмента розвитку мотивації особистості до вивчення іноземних мов.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 22 Квіт 2021 07:07
Останні зміни: 22 Квіт 2021 07:07
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11688

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу