Подпльота, С. В. та Меркулова, Н. В. (2021) Аксіологічні засади реалізації тьюторського супроводу в інклюзивній освіті. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (64). с. 5-7. ISSN 2450-8160
Text
ilovepdf_merged.pdf Скачати (755kB) |
Резюме
Сучасні дослідження освіти, її ролі та значення на початку ХХІ ст. демонструють, що сьогодні актуалізуються питання про оновлення змісту освіти, пов’язані із пере- осмисленням її аксіологічних складових. Оскільки визначення і розвиток ціннісних орієнтирів, необхідність задоволення освіт- ніх потреб супроводжують людину впро- довж усього життя, відповідним чином має бути побудована й система освіти. Вклю- чення в нову картину світу ідеї відпові- дальності людини перед природою, можли- вості вибору, що протистоять детермініст- ському уявленню про шлях людського роз- витку, робить таку картину світу по-новому аксіологічно маркованою.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 25 Бер 2021 13:53 |
Останні зміни: | 25 Бер 2021 13:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11618 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |