Дубяга, С. М. (2004) Оптимальний вибір засобів навчальної діяльності та використання їх на уроках української мови в початковій школі. Збірник наукових праць Бердянського державного педагогічного університету (Педагогічні науки) (3). с. 23-29.
Text
2004 Бердянськ.pdf Скачати (458kB) |
Резюме
У статті розкриваються оптимальні засоби організації та засоби управління навчальною діяльністю молодших школярів на уроках української мови. Особлива увага приділяється ігровій діяльності та творчим завданням.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 10 Бер 2021 07:14 |
Останні зміни: | 04 Жов 2021 05:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11563 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |