Дубяга, Світлана (2007) Дидактична модель готовності спеціаліста до педагогічної імпровізації. Вісник Прикарпатського університету. Педагогіка, 1 (ХV-ХVІ). с. 153-161.
Text
2007 Горлівка.pdf Скачати (701kB) |
Резюме
У статті розглядається рівень розробки дидактичної системи формування готовності студентівдо педагогічної імпровізації та пропонується модель спеціаліста, підготовленого до цього виду діяльності
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 10 Бер 2021 09:58 |
Останні зміни: | 22 Квіт 2021 12:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11561 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |