Кривоберець, М. М. (2020) Потенціал конкурентоспроможності підприємства та його роль в ринкових умовах господарювання. Причорноморські економічні студії (50-2). с. 49-52. ISSN 2524-0897
Text
11 (1).pdf Скачати (205kB) |
Резюме
У статті окреслено основні етапи фор- мування наукової думки щодо сутності поняття «конкурентоспроможність». Визначено різницю між поняттями «кон- курентний потенціал підприємства» та «потенціал конкурентоспроможності під- приємства». Обґрунтовано роль потенціалу конкурентоспроможності підприємства та його головні завдання. Виявлено ієрархічний рівень потенціалу конкурентоспромож- ності підприємства порівняно зі збутовим, стратегічним, маркетинговим та ринко- вим потенціалом. Виокремлено структурні елементи потенціалу конкурентоспромож- ності підприємства, такі як фінансовий, людський, організаційний. Запропоновано розуміти під поняттям «потенціал конку- рентоспроможності підприємства» сукуп- ність наявних можливостей підприємства, що залежать від наявного рівня людського, фінансового та організаційного потенціалу, ефективне управління якими сприяє збіль- шенню ринкової частки суб’єкта господарю- вання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 04 Бер 2021 07:13 |
Останні зміни: | 04 Бер 2021 07:13 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11540 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |