Мединський, Сергій та Карвацька, Юлія (2019) Генеза наукових підходів до дефініці “здоров’язбереження”. Освітній простір України, 1 (17). с. 159-170. ISSN 2409-9244
Text
Мединський_Карвацька.pdf Скачати (247kB) |
Резюме
У статті аналізуються підходи до визначення поняття “здоров’язбереження”, що поєднують у собі всі сфери соціального життя пов ’язані із захистом, збереженням, формуванням та зміцненням здоров’я громадян держави. Актуальність дослідження пояснюється значенням “здоров’язбереження” в розв’язанні соціально значущої проблеми охорони здоров’я особистості через залучення до здорового способу життя; великим потоком педагогічних досліджень в цій області; необхідністю приведення в систему розрізнених теоретичних знань. Виявлення особливостей окремих теорій необхідно для їх подальшого розвитку та впровадження в практику, для забезпечення наступності теоретичних досліджень. Досліджено, що здоров ’язбереження формує поведінку, охоплює цілісну систему ціннісно-смислових установок, емоційно-вольового досвіду, спрямована на самопізнання, саморозвиток і самовдосконалення індивідуального здоров ’я, базується на готовності до практичної діяльності по збереженню здоров ’я.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація: | DOI: 10.15330/esu.17.159-170 |
Теми: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Дата внесення: | 18 Лют 2021 12:50 |
Останні зміни: | 18 Лют 2021 12:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11464 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |