МДПУ репозиторій

Генеза наукових підходів до дефініці “здоров’язбереження”

Мединський, Сергій та Карвацька, Юлія (2019) Генеза наукових підходів до дефініці “здоров’язбереження”. Освітній простір України, 1 (17). с. 159-170. ISSN 2409-9244

[img] Text
Мединський_Карвацька.pdf

Скачати (247kB)

Резюме

У статті аналізуються підходи до визначення поняття “здоров’язбереження”, що поєднують у собі всі сфери соціального життя пов ’язані із захистом, збереженням, формуванням та зміцненням здоров’я громадян держави. Актуальність дослідження пояснюється значенням “здоров’язбереження” в розв’язанні соціально значущої проблеми охорони здоров’я особистості через залучення до здорового способу життя; великим потоком педагогічних досліджень в цій області; необхідністю приведення в систему розрізнених теоретичних знань. Виявлення особливостей окремих теорій необхідно для їх подальшого розвитку та впровадження в практику, для забезпечення наступності теоретичних досліджень. Досліджено, що здоров ’язбереження формує поведінку, охоплює цілісну систему ціннісно-смислових установок, емоційно-вольового досвіду, спрямована на самопізнання, саморозвиток і самовдосконалення індивідуального здоров ’я, базується на готовності до практичної діяльності по збереженню здоров ’я.

Тип елементу : Стаття
Додаткова інформація: DOI: 10.15330/esu.17.159-170
Теми: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Дата внесення: 18 Лют 2021 12:50
Останні зміни: 18 Лют 2021 12:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11464

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу