Стотика, І. та Черкашина, Ю. (2021) Теоретичні аспекти музично-виконавської діяльності учня-піаніста. World science: problems, prospects and innovations., 1 (1). с. 1066-1072. ISSN ISBN 978-1-4879-3793-5
Text
Стотика Черкашина.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
У статті розглядається музично-виконавської діяльності,висвітлюються її особливості як складової тріади «композитор-виконавецьслухач», розкрито сутність диференціації музично-виконавської діяльності на зовнішню і внутрішню та окреслено її практичну й теоретичну форми; у публікації наголошується на обов‘язковій взаємодії учня з музичним твором у процесі музично-виконавської діяльності, що передається через своєрідність втілення авторського задуму, також зазначається, що виконавська діяльність є виявом музично-сценічного досвіду, та має ознаки виконавської творчості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 15 Лют 2021 13:32 |
Останні зміни: | 15 Лют 2021 13:32 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11443 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |