Гузь, В. В. та Дубяга, С. М. (2020) Формування інформаційно-комунікаційної компетентності молодших школярів на уроках трудового навчання. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету серія: Педагогіка, 24 (1). с. 36-42.
|
Text
Педагогика_24 (доі)-36-42.pdf Скачати (261kB) | Перегляд |
Резюме
У статті порушено проблему набуття інформаційно-комунікаційної компетентності учнями початкових класів на уроках трудового навчання. Висвітлено основні педагогічні умови формування засад підготовки молодших школярів шляхом активного використання інформаційно-комунікаційних технологій. Визначено складники інформаційно-комунікаційної компетентності, позитивні й негативні сторони впровадження ІКТ в освітні процеси, які суттєво впливають на формування нового якісного змісту освіти, а також на зміну її організаційних форм та методів, необхідних для формування інформаційно-комунікаційної компетентності молодших школярів на уроках трудового навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 12 Січ 2021 14:01 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 11:39 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11350 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |