Дубяга, В. І. та Вагіс, А. І. (2016) Використання методу case study в групових психологічних дослідженнях студентів. Проблеми та перспективи розвитку освіти: матер. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 45-47.
Text
1.pdf Скачати (321kB) |
Резюме
У статті розглянуто один із методів ситуаційного навчання, що застосовується в навчальних закладах - метод кейс-стаді (CASE STUDY). Зазначено, що предметом вивчення в case-study можуть бути як соціально-психологічні особливості окремої особистості, так і складні соціальні одиниці, що складаються з безлічі змінних. У методі case study зазвичай використовують такі способи збору даних як аналіз архівів, інтерв’ю, опитування і спостереження. Даний метод можна віднести до проблемних методів навчання, що дозволяє студентам розкривати потенціальні здібності, набувати навичок дослідницької діяльності, роботи у команді.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 16 Груд 2016 11:21 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1132 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |