МДПУ репозиторій

Психолого-педагогічний і фізичний аспекти формування хореографічних здібностей у дітей молодшого шкільного віку

Червонська, Лілія Миколаївна (2020) Психолого-педагогічний і фізичний аспекти формування хореографічних здібностей у дітей молодшого шкільного віку. Особливості роботи хореографа в сучасному соціокультурному просторі: матеріали міжнародної науково-практичної коенференції, 20–21 травня 2020 р. (1). с. 170-173.

[img]
Перегляд
Text
ilovepdf_merged.pdf

Скачати (1MB) | Перегляд

Резюме

У тезах актуалізується проблема хореографічного розвитку дітей молодшого шкільного віку: психолого-педагогічний та анатомо-фізіологічний аспекти. У роботі надано визначення поняття «вік». Охарактеризовано анатомо-фізіологічні особливості молодших школярів. Проаналізовано особливості росту опорно-рухового апарату дітей молодшого шкільного віку. Визначено психічні особливості розвитку дитини: сприймання, мислення, пам’ять, уява, почуття, увага. Обґрунтовано вплив психічних процесів на хореографічний розвиток молодших школярів.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: Лілія Червонська
Дата внесення: 04 Січ 2021 10:26
Останні зміни: 04 Січ 2021 10:26
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11300

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу