Марченко, О. А. (2016) Особливості впровадження до туристичного ринку України іміджевого бренду "Запоріжжя історичне". Формування ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної економіки: теорія і практика: матер. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (18 листопада 2016 р.). с. 365-367.
Text
Особл. Зап. 365-367.pdf Скачати (224kB) |
Резюме
Найбільш значимою ідентифікованою рисою галузі туризму є її регіональна структура як така, що формується з урахуванням туристичного потенціалу території розміщення та визначає інші структурні складники (підприємства й організації, кластери, туристичні продукти та послуги), інтеграційні диверсифікаційні процеси, організацію та управління, впливає на рівень конкурентоспроможності, вибір стратегій завоювання туристичного ринку, підвищення прибутковості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Користувач, що депонує: | Кафедра управління та адміністрування |
Дата внесення: | 18 Груд 2016 12:56 |
Останні зміни: | 27 Січ 2020 09:30 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1128 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |