МДПУ репозиторій

Особливості впровадження до туристичного ринку України іміджевого бренду "Запоріжжя історичне"

Марченко, О. А. (2016) Особливості впровадження до туристичного ринку України іміджевого бренду "Запоріжжя історичне". Формування ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної економіки: теорія і практика: матер. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (18 листопада 2016 р.). с. 365-367.

[img] Text
Особл. Зап. 365-367.pdf

Скачати (224kB)

Резюме

Найбільш значимою ідентифікованою рисою галузі туризму є її регіональна структура як така, що формується з урахуванням туристичного потенціалу території розміщення та визначає інші структурні складники (підприємства й організації, кластери, туристичні продукти та послуги), інтеграційні диверсифікаційні процеси, організацію та управління, впливає на рівень конкурентоспроможності, вибір стратегій завоювання туристичного ринку, підвищення прибутковості.

Тип елементу : Стаття
Теми: G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 18 Груд 2016 12:56
Останні зміни: 27 Січ 2020 09:30
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1128

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу