MDPU Repository

Особливості впровадження до туристичного ринку України іміджевого бренду "Запоріжжя історичне"

Марченко, О. А. (2016) Особливості впровадження до туристичного ринку України іміджевого бренду "Запоріжжя історичне". Формування ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної економіки: теорія і практика: матер. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (18 листопада 2016 р.). pp. 365-367.

[img] Text
Особл. Зап. 365-367.pdf

Download (224kB)

Abstract

Найбільш значимою ідентифікованою рисою галузі туризму є її регіональна структура як така, що формується з урахуванням туристичного потенціалу території розміщення та визначає інші структурні складники (підприємства й організації, кластери, туристичні продукти та послуги), інтеграційні диверсифікаційні процеси, організацію та управління, впливає на рівень конкурентоспроможності, вибір стратегій завоювання туристичного ринку, підвищення прибутковості.

Item Type: Article
Subjects: G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Depositing User: Кафедра управління та адміністрування
Date Deposited: 18 Dec 2016 12:56
Last Modified: 27 Jan 2020 09:30
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1128

Actions (login required)

View Item View Item