Стотика, І. Г. (2020) Формування художньо-виконавської техніки піаніста в історико-теоретичному дискурсі. Традиції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі. с. 52-55.
|
Text
Стотика І.Г. Стаття Київ.pdf Скачати (1MB) | Перегляд |
Резюме
Вивчення музично-педагогічної спадщини, яка зберіглася у доробку педагогів ХVІІІ–ХХ століттях дозволяє прослідкувати еволюцію різних періодів становлення музичної педагогіки. Кожний з періодів має свою специфіку, а підходи та принципи технічного вдосконалення піаністичного апарату змінюються у відповідності до потреб епохи.Практична реалізація принципу єдності художнього та технічного розвитку завжди залишалось непростим завданням, вирішення котрого обумовлювалось особливостями філософських та естетичних поглядів, що превалювали в ту чи іншу епоху, рівнем методичних знань та залежало від рівня розвитку музичної культури.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація: | Стотика І. Г. Формування художньо-виконавської техніки піаніста в історико-теоретичному дискурсі / І. Г. Стотика // Традиції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі : матеріали IІІ міжнар. наук.-практ. конф., 26–27 черв. 2020 р. – Київ, 2020. - С. 52-55. |
Теми: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 30 Груд 2020 15:07 |
Останні зміни: | 04 Лист 2021 17:00 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11258 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |