МДПУ репозиторій

Assessment techniques in English language teaching in the system of higher education

Barantsova, Iryna та Tkach, Maryna (2020) Assessment techniques in English language teaching in the system of higher education. Science and practice of today: abstracts of IX international scientific and practical conference. с. 440-442. ISSN 978-1-63649-920-8

[img]
Перегляд
Text
IX-Conference-16-19-Ankara-Turkey-Book-страницы-441-443 (1).pdf

Скачати (2MB) | Перегляд

Резюме

Obviously, traditional assessment techniques are often incongruent with current ESL classroom practices. Because of the incompatibility of process learning and product assessment and the discrepancy between the information needed and the information derived through standardized testing, educators have begun to explore alternative forms of student assessment. “Assessment standards are criteria that collaboratively describe what a learner should know and be able to demonstrate… They embody the knowledge, skills and values required to achieve the learning outcomes.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > PE Англійська мова
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 23 Груд 2020 12:25
Останні зміни: 23 Груд 2020 12:25
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11147

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу