МДПУ репозиторій

Країнознавчий компонент на занятті з німецької мови крізь призму відеоматеріалів

Надольська, Юлія та Епіфанцева, Лариса (2020) Країнознавчий компонент на занятті з німецької мови крізь призму відеоматеріалів. Актуальні питання гуманітарних наук, 1 (33). с. 209-215. ISSN ISSN 2308-4863 (Online), ISSN 2308-4855 (Print)

[img]
Перегляд
Text
НадольськаЮ.А.,Єпіфанцева Л.А._ Країнознавчий компонент.pdf - Опублікована Версія

Скачати (351kB) | Перегляд

Резюме

Сучасні реалії інформатизованого суспільства, прагнення до євроінтеграції зумовили пошук нових концептуальних підходів до розвитку освіти, культури, науки. На нинішньому етапі розвитку філологічної науки докладається чимало зусиль для створення передумов цілеспрямованості, системності, індивідуалізації навчання, підвищення самостійності навчальної діяльності студентів, розвитку їх креативного мислення, вияву їх творчих нахилів та можливостей. Значна увага надається використанню на заняттях з іноземної мови країнознавчого контенту, що є одним із ефективних важелів у навчальному процесі, бо потребує не лише мовних знань, а й забезпечує їх культурно-естетичний світогляд. До того ж, країнознавчий компонент на практичному чи лекційному заняття є стержнем стимулювання студентів до творчої діяльності, а також створення викладачем відповідних умов до прояву їх ініціативи. У статті аналізуються різні підходи до використання країнознавчого матеріалу під час вивчення іноземної мови, які допомагають заглибитись у міжкультурну комунікацію. Сьогодні на часі актуальним є підвищення рівня комунікативної та міжкультурної комунікації студентів крізь призму нових інформаційних технологій, а саме – використання відеофільмів, відеороліків, відеофрагментів, відеокліпів для формування критичного мислення студентів, розширення їх країнознавчого та культурознавчого світогляду. У науковій розвідці детально проаналізована робота з відеоматеріалом різних жанрів, під час перегляду яких студенти занотовують найбільш важливі моменти цих матеріалів і роблять відповідні записи у наведених до них таблицях. До того ж, після перегляду кліпів, відеофрагментів тощо студенти отримують певні завдання. Система завдань має комунікативний та творчий характер і спрямована на розвиток у студентів уваги, розуміння тексту, створення позитивного емоційного настрою та ефекту контакту з мовним середовищем. Використання багатопланового відеоматеріалу робить заняття більш природним, цікавим; основна увага зосереджується на розвиткові комунікативної та міжкультурної компетенції. Ключові слова: відеоматеріали, країнознавчий та культорологознавчий компонент, міжкультурна компетенція, німецька мова.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PD Германські мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 21 Груд 2020 17:02
Останні зміни: 21 Груд 2020 17:02
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11098

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу