МДПУ репозиторій

Деякі концептуальні підходи до формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах професійної підготовки

Сопіна, Я. В. (2016) Деякі концептуальні підходи до формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах професійної підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 111-115. ISSN 2219-5203

[img] Text
Сопіна Я.В. Деякі концептуальні підходи.pdf

Скачати (711kB)

Резюме

Актуальність дослідження зумовлена необхідністю подолання наявних у системі професійної підготовки вчителів протиріч між завданнями естетичного виховання й відсутністю механізму побудови навчально-виховного процесу у виші, який має сприяти їх виконанню; між потребою у вихованні творчої, естетично розвиненої особистості майбутнього вчителя й недостатнім рівнем готовності викладачів до здійснення цього процесу. У статті проаналізовано сутність естетичної культури педагога, схарактеризовано її компоненти, презентовано педагогічну технологію формування естетичної культури студентів-музикантів, розкрито концептуальні підходи до змісту й методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, що позитивно впливають на підвищення рівня їх естетичного розвитку.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 18 Груд 2016 10:45
Останні зміни: 05 Жов 2020 09:18
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1108

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу