Троїцька, О. М. та Пєшев, О. O. (2020) Соціалізація через навчання з позиції аналітичної філософії освіти. Культурологічний альманах (14). с. 104-106.
|
Text
almanah_14_print (1)-страницы-удалены.pdf Скачати (6MB) | Перегляд |
Резюме
Головним критерієм освіти, згідно Р. Пітерсу, є положення про необхідність передачі чогось соціально цінного. Але воно не відноситься до будь-яких цінних речей, а саме до «посвячення» в способи мислення або діяльності, поведінки, які мають цінність (критичність, автономність, креативність). Проблема бачиться в тому, що інтерсуб’єктивність ігнорує особистий елемент в освіті (мається на увазі особистий зв’язок, індивідуальні особливості учня, які необхідно враховувати для того, щоб ефективно організувати освітній процес).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Кафедра філософії |
Дата внесення: | 28 Груд 2020 13:27 |
Останні зміни: | 28 Груд 2020 13:27 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11077 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |