МДПУ репозиторій

Соціалізація через навчання з позиції аналітичної філософії освіти

Троїцька, О. М. та Пєшев, О. O. (2020) Соціалізація через навчання з позиції аналітичної філософії освіти. Культурологічний альманах (14). с. 104-106.

[img]
Перегляд
Text
almanah_14_print (1)-страницы-удалены.pdf

Скачати (6MB) | Перегляд

Резюме

Головним критерієм освіти, згідно Р. Пітерсу, є положення про необхідність передачі чогось соціально цінного. Але воно не відноситься до будь-яких цінних речей, а саме до «посвячення» в способи мислення або діяльності, поведінки, які мають цінність (критичність, автономність, креативність). Проблема бачиться в тому, що інтерсуб’єктивність ігнорує особистий елемент в освіті (мається на увазі особистий зв’язок, індивідуальні особливості учня, які необхідно враховувати для того, щоб ефективно організувати освітній процес).

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Користувач, що депонує: Кафедра філософії
Дата внесення: 28 Груд 2020 13:27
Останні зміни: 28 Груд 2020 13:27
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11077

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу