МДПУ репозиторій

Analysis of foreign experience of parental-educational interaction in preschool education institutions

Solonskaya, A. (2020) Analysis of foreign experience of parental-educational interaction in preschool education institutions. Znanstvena misel journal (47). с. 26-29. ISSN 3124-1123

[img]
Перегляд
Text
Znanstvena misel journal №47 2020 Vol.2.pdf

Скачати (322kB) | Перегляд

Резюме

The article examines the current problem of today, which is the close cooperation of parents and educators in the context of the development of preschool children. The author presents an analysis of scientific works of peda-gogical and psychological direction, revealing the essence of the views of foreign scientists on this problem. Rel-evant in the publication is the generalization of some examples of solving the problems of parent-teacher interac-tion from the monitoring studies of scientists and practitioners.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 17 Груд 2020 14:47
Останні зміни: 30 Груд 2021 11:36
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11067

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу