Гурбик, Ю. Ю. та Біляєв, С. С. та Діоба, К. І. (2020) Сутність поняття «франчайзинг». In: I Міжнародна науково-практична конференція «EUROPEAN SCIENTIFIC DISCUSSIONS», 28-30 листопада, м. Рим.
|
Text
Гурбик Ю.Ю. Рим.pdf Скачати (439kB) | Перегляд |
Резюме
Використання франчайзингових відносин в економіці України дає можливість поєднати великий і малий бізнес в єдину конкурентоспроможну підприємницьку систему. Даний підприємницький союз – це з одного боку великі підприємства (франчайзери), які мають фінансові та матеріальні ресурси, чітку і стабільну управлінську структуру, комерційну силу, популярність та значний досвід великої компанії, а з іншого боку малі підприємства (франчайзі) де присутня висока організаційна мобільність, комерційна енергія та зобов’язання окремого підприємця. А тому чітке розуміння сутності та змісту даного поняття є актуальним завданням сучасної вітчизняної науки.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HF Торгівля |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Користувач, що депонує: | Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Дата внесення: | 17 Груд 2020 14:59 |
Останні зміни: | 17 Груд 2020 14:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11041 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |