МДПУ репозиторій

Сутність поняття «франчайзинг»

Гурбик, Ю. Ю. та Біляєв, С. С. та Діоба, К. І. (2020) Сутність поняття «франчайзинг». In: I Міжнародна науково-практична конференція «EUROPEAN SCIENTIFIC DISCUSSIONS», 28-30 листопада, м. Рим.

[img]
Перегляд
Text
Гурбик Ю.Ю. Рим.pdf

Скачати (439kB) | Перегляд

Резюме

Використання франчайзингових відносин в економіці України дає можливість поєднати великий і малий бізнес в єдину конкурентоспроможну підприємницьку систему. Даний підприємницький союз – це з одного боку великі підприємства (франчайзери), які мають фінансові та матеріальні ресурси, чітку і стабільну управлінську структуру, комерційну силу, популярність та значний досвід великої компанії, а з іншого боку малі підприємства (франчайзі) де присутня висока організаційна мобільність, комерційна енергія та зобов’язання окремого підприємця. А тому чітке розуміння сутності та змісту даного поняття є актуальним завданням сучасної вітчизняної науки.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший)
Теми: H Суспільні науки > HF Торгівля
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Користувач, що депонує: Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Дата внесення: 17 Груд 2020 14:59
Останні зміни: 17 Груд 2020 14:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11041

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу