Бєльчев, П. В. та Стрілець , О. В. (2016) Математична культура як визначальна складова професійної компетентності майбутнього вчителя математики. Актуальні питання формування професіоналізму майбутніх педагогів: матер. всеукр. дист. наук.-практ. конф.. с. 28-32. ISSN 966163250-2
Text
стрелец (новое).pdf Скачати (256kB) |
Резюме
В сучасній освіті України особливий інтерес до культури обумовлений перш за все розумінням її як значущого фактора суспільного розвитку. Сучасні тенденції розвитку гуманістичної освіти визначають освіту як привнесення культури у життя суспільства та створення нових культурних форм. Потрібно переглянути зміст освіти, який не має бути тільки знаннями, уміннями та навичками у певній освітній галузі, а відтворювати загальнолюдську культуру, яка знаходить вираження у певній освітній галузі. Тому з’являються нові пріоритети у підготовці майбутнього фахівця – «людини культури», якій притаманна фахова майстерність та високий рівень загальної культури. Разом з тим актуальність даної проблеми зумовлюється суперечністю між оновленням цілей і змісту підготовки майбутнього вчителя математики і недостатньою переорієнтацією освітнього процесу педагогічного університету на формування фахівця інноваційного типу мислення та культури.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 20 Груд 2016 09:02 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1104 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |