Непша, О. В. та Прохорова, Л. А. та Передерій, Д. М. та Блищик, M. В. (2020) Психолого-педагогічні умови формування геолого-геоморфологічних знань та умінь при вивченні географії у загальноосвітніх закладах. Актуальные научные исследования в современном мире, 5 (10(66)). с. 96-101. ISSN 2524-0986
Text
Непша ОВ_Прохорова ЛА_Передерій ДМ_Блищик М.pdf Скачати (2MB) |
Резюме
Геолого-геоморфологічні знання мають спеціальне теоретичне і практичне значення. Вони відіграють основну роль у всій системі фізико-географічних знань. Так, без оволодіння геолого-геоморфологічними знаннями неможливо правильне формування знань про природно-територіальний комплекс ‒ основний предмет вивчення фізичної географії, а при вивченні питань розвитку рельєфу розкривається розуміння найважливіших законів діалектики і діалектичної сутності географічних процесів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 09 Лист 2020 18:14 |
Останні зміни: | 09 Лист 2020 18:14 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10851 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |