Маковський, Д. О. (2019) Навчально-розвивальний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій для формування розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики. НАУКОВИЙ ВІСНИК МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ, 3 (66). с. 167-171.
Це - остання версія цього елементу.
Text
2.pdf Скачати (688kB) |
Резюме
Стаття присвячена навчально-розвивальному потенціалу інформаційно-комунікаційних технологій для формування розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики. Розкривається використання комп'ютерних программ (MIDI, Musical Instruments Digital Interface, Garage Band, FlexiMusic Composer, FL Studio, Finale, Sibelius) у навчальний процес на уроці музики учнів початкової школи. Висвітлюються різноманітні й багатопланові психолого-педагогічні завдання інформатизації навчального процесу в учнів початкової школи. Акцентується твердження щодо необхідності застосування музично- комп'ютерних програм на уроці музики, що сприяє формуванню розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 26 Жов 2020 09:57 |
Останні зміни: | 26 Жов 2020 09:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10810 |
Доступні версії цього елементу
- Навчально-розвивальний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій для формування розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики. (deposited 26 Жов 2020 09:57) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |