МДПУ репозиторій

Навчально-розвивальний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій для формування розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики

Маковський, Д. О. (2019) Навчально-розвивальний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій для формування розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики. НАУКОВИЙ ВІСНИК МИКОЛАЇВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ імені В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ, 3 (66). с. 167-171.

Це - остання версія цього елементу.

[img] Text
2.pdf

Скачати (688kB)

Резюме

Стаття присвячена навчально-розвивальному потенціалу інформаційно-комунікаційних технологій для формування розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики. Розкривається використання комп'ютерних программ (MIDI, Musical Instruments Digital Interface, Garage Band, FlexiMusic Composer, FL Studio, Finale, Sibelius) у навчальний процес на уроці музики учнів початкової школи. Висвітлюються різноманітні й багатопланові психолого-педагогічні завдання інформатизації навчального процесу в учнів початкової школи. Акцентується твердження щодо необхідності застосування музично- комп'ютерних програм на уроці музики, що сприяє формуванню розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Користувач, що депонує: професор Наталя Сегеда
Дата внесення: 26 Жов 2020 09:57
Останні зміни: 26 Жов 2020 09:57
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10810

Доступні версії цього елементу

  • Навчально-розвивальний потенціал інформаційно-комунікаційних технологій для формування розуміння музики в учнів початкової школи на уроці музики. (deposited 26 Жов 2020 09:57) [Представлено на екрані]

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу