МДПУ репозиторій

Автентичні математичні задачі для диференційованого викладання в інклюзивному класі

Фефілова, Т. В. та Шевченко, Ю. М. та Шкільова, Г. М. (2019) Автентичні математичні задачі для диференційованого викладання в інклюзивному класі. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 2 (23). с. 140-145. ISSN 2219-5203

[img] Text
Стаття_Фефілова.pdf

Скачати (139kB)

Резюме

У статті наголошено на необхідності впровадження в інклюзивних класах диференційованого викладання та використання автентичних задач. Наведені автентичні задачі з математики є цікавими для учнів і мають практичну спрямованість. Їх потрібно використовувати на уроках математики у звичайних та інклюзивних класах. У диференційованому викладанні від самого початку передбачається, що всі учні є різними, а тому завдання вчителя полягає в тому, щоб, виявивши відмінності, відповідним чином адаптувати навчальний процес. Усе це необхідно робити творчо, прагнучи забезпечити корисний навчальний досвід для всіх. Типові задачі, які використовують учителі на уроках математики, часто не мають нічого спільного з проблемною діяльністю, тобто не є такими, з якими стикаються люди в реальних ситуаціях. Вони є чітко визначеними, інформаційно повними та характеризуються наявністю однієї правильної відповіді, відсутністю внутрішньої мотивації до їх розв'язання, тобто є нецікавими для учнів. На відміну від академічного підходу, автентичні задачі зазвичай характеризуються ключовою роллю розпізнавання та визначення проблеми, невизначеним характером проблеми, істотним пошуком інформації, кількома правильними розв'язками, наявністю відповідного попереднього досвіду й мотивацією та емоційним характером виконання, беручи до уваги непередбачені обставини.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М.
Дата внесення: 16 Жов 2020 12:05
Останні зміни: 25 Трав 2021 11:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10769

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу