Кочкурова, О. В. (2020) Тренінг розвитку професійної ідентичності як інноваційна технологія навчання в процесі фахової підготовки майбутніх педагогів. Психологія та педагогіка: історія розвитку, сучасний стан та перспективи дослідження: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції, 18-19 вересня 2020 р.. с. 47-49.
Text
SERVER-CZJ7JHPA3090.pdf - Опублікована Версія Скачати (3MB) |
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Кафедра психології |
Дата внесення: | 15 Жов 2020 06:13 |
Останні зміни: | 26 Жов 2021 20:58 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10762 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |