МДПУ репозиторій

Тренінг розвитку професійної ідентичності як інноваційна технологія навчання в процесі фахової підготовки майбутніх педагогів

Кочкурова, О. В. (2020) Тренінг розвитку професійної ідентичності як інноваційна технологія навчання в процесі фахової підготовки майбутніх педагогів. Психологія та педагогіка: історія розвитку, сучасний стан та перспективи дослідження: збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції, 18-19 вересня 2020 р.. с. 47-49.

[img] Text
SERVER-CZJ7JHPA3090.pdf - Опублікована Версія

Скачати (3MB)
Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Кафедра психології
Дата внесення: 15 Жов 2020 06:13
Останні зміни: 26 Жов 2021 20:58
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10762

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу