Бунчук, О. В. (2019) Успішна професійна адаптація викладача-початківця – основа для інтелектуально-духовного зростання особистості. Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті, 1. с. 277-280.
Text
Сборник-ДИВО-211947.pdf Скачати (220kB) |
Резюме
Увагу фахівців привертає проблематика, пов'язана з адаптаційними ресурсами людини як суб'єкта діяльності, спілкування і пізнання. Зародившись в лоні природничо-наукового знання - біології, в рамках якої давно робилися спроби вивчення процесів взаємодії організму і навколишнього середовища, проблема адаптації розширилася на області гуманітарних і соціальних наук, збагатившись при цьому їх ідеями, набула нового змісту і значення. Питання адаптації актуальне в контексті тих інтенсивних трансформацій, які визнає сучасне суспільство. Нестабільність і непередбачуваність соціальних процесів пред'являють підвищені вимоги до особистості, якій доводиться враховувати об´єктивно зумовлені соціальні вимоги, тобто змінюватися і зберігати при цьому власні внутрішні установки і переконання, іншими словами, залишатися у відносній рівновазі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 05 Лют 2024 21:01 |
Останні зміни: | 05 Лют 2024 21:01 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10698 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |