Логвіна-Бик , Т. А. та Бик , Н. В. (2015) Процес навчання біології як фундамент для розвитку особистості учня. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук: матер. І Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (25 листопада 2015 р.). с. 289-293.
Text
Логвина 3.pdf - Опублікована Версія Скачати (117kB) |
Резюме
У статті розглянуто особливості організації навчального процесу з біології, що розвиває особистість учня. Організація навчально-виховного процесу у школі поєднує процеси навчання, виховання та розвиток особистості школяра в єдиний процес становлення особистості та підготовки до майбутньої професійної діяльності,соціалізації і життєвого самовизначення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти |
Користувач, що депонує: | Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Дата внесення: | 15 Груд 2016 06:54 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1060 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |