МДПУ репозиторій

Процес навчання біології як фундамент для розвитку особистості учня

Логвіна-Бик , Т. А. та Бик , Н. В. (2015) Процес навчання біології як фундамент для розвитку особистості учня. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук: матер. І Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнародною участю (25 листопада 2015 р.). с. 289-293.

[img] Text
Логвина 3.pdf - Опублікована Версія

Скачати (117kB)

Резюме

У статті розглянуто особливості організації навчального процесу з біології, що розвиває особистість учня. Організація навчально-виховного процесу у школі поєднує процеси навчання, виховання та розвиток особистості школяра в єдиний процес становлення особистості та підготовки до майбутньої професійної діяльності,соціалізації і життєвого самовизначення.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти
Хіміко-біологічний факультет > Кафедра неорганічної хімії та хімічної освіти
Користувач, що депонує: Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Дата внесення: 15 Груд 2016 06:54
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1060

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу