Білецька, М. В. та Сопіна, Я. В. (2019) Концептуацізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Проблема виховання дітей з функціональними обмеженнями засобами арт-терапії: наукова рефлексія. Робочий документ. Поліграфічний центр «Люкс», Мелітополь.
|
Text
Бiлецька_Сопіна.pdf Скачати (550kB) | Перегляд |
Резюме
Наукові дослідження ХХ – ХХІ ст. розширили можливості використання арт-терапії в роботі з дітьми з функціональними обмеженнями як засобу виховання, формування та коригування особистості дитини, її ціннісних ставлень та установок щодо сприйняття та взаємодії з оточуючим світом. Саме мистецтво та художньо-творча діяльність через емоції впливає на особистість, її сприйняття світу, що, в свою чергу, впливає на формування світогляду дитини, її духовної культури, творчих, етичних та естетичних якостей, є «безпечною» технологією соціалізації й інтеграції таких дітей у суспільство.
Тип елементу : | Монографія (Робочий документ) |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 14 Вер 2020 08:15 |
Останні зміни: | 14 Вер 2020 08:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10553 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |