Гончар, Т. О. та Молодчик, О. В. (2020) Використання ігрових методик на уроках математики у 5-9 класах. Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1. с. 48-50.
Text
knopp.org.ua июль_2020гончар молодчик.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
У психолого-педагогічній науці накопичений певний досвід використання дидактичних ігор в процесі навчання математики. Проте він стосується переважно навчання дітей молодшого шкільного віку та реалізується в початкових класах. Проблема підвищення ефективності навчання математики молодших школярів досліджувалися В. Захаровим та М. Менчинською. Психологічні фактори успішного навчання математики учнів 5-6-х класів та роль навчальних ігор розкрито в дослідженнях О. Кисіль та Л. Тополі. Наявні практичний досвід, певне теоретичне обґрунтування та дидактичне забезпечення використання математичних ігор для учнів основної школи в позаурочнии час, що відображено в роботах таких авторів, як П. Германович, Є. Гік, А. Доморяд, Є. Дишинський, Б. Кордемський та ін. Існує практичний досвід та теоретичне обґрунтування використання дидактичних ігор на уроках математики в 5-6-х класах основної школи. У педагогічній літературі та періодичних виданнях часто зустрічаються приклади дидактичних ігор з математики і для учнів 7-9-х класів основної школи. Так, В.Г. Коваленко крім навчальних ігор для 5-6-х класів наводить приклади дидактичних ігор, які можна провести під час вивчення алгебри та геометрії основної школи, вказує на їх роль і функції в процесі навчання математики, описує основні їх структурні компоненти [1, 3].
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 04 Вер 2020 12:38 |
Останні зміни: | 04 Вер 2020 12:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10531 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |