Гончар, Т. О. та Яценюк, М. С. (2020) Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках математики. Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1. с. 51-54.
Text
knopp.org.ua июль_2020 гончар яценюк.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
На сучасному етапі розвитку суспільства неможливо уявити процес наукового пізнання без застосування математичного апарату, саме тому одним з головних завдань математичної освіти є забезпечення математичної грамотності школярів, тобто забезпечення готовності і здатності учнів вирішувати життєві завдання за допомогою математики. В епоху розквіту різноманітних фінансових інструментів не лише бізнесмени та економісти, але і просто освідченні громадяни повинні мати можливість у доступній формі ознайомитися з основами техніки порівняння вигод та втрат від фінансових операцій. Наприклад, дуже часто використовуються такі поняття: «знижка становить 20%»; «банк нараховує 10% річних»; «рівень інфляції становить 8% на рік»; «комісія від оплати 3%» тощо.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > Q Наука (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Користувач, що депонує: | Кафедра математики і фізики |
Дата внесення: | 04 Вер 2020 12:38 |
Останні зміни: | 04 Вер 2020 12:38 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10529 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |