МДПУ репозиторій

Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках математики

Гончар, Т. О. та Яценюк, М. С. (2020) Реалізація міжпредметних зв’язків на уроках математики. Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1. с. 51-54.

[img] Text
knopp.org.ua июль_2020 гончар яценюк.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

На сучасному етапі розвитку суспільства неможливо уявити процес наукового пізнання без застосування математичного апарату, саме тому одним з головних завдань математичної освіти є забезпечення математичної грамотності школярів, тобто забезпечення готовності і здатності учнів вирішувати життєві завдання за допомогою математики. В епоху розквіту різноманітних фінансових інструментів не лише бізнесмени та економісти, але і просто освідченні громадяни повинні мати можливість у доступній формі ознайомитися з основами техніки порівняння вигод та втрат від фінансових операцій. Наприклад, дуже часто використовуються такі поняття: «знижка становить 20%»; «банк нараховує 10% річних»; «рівень інфляції становить 8% на рік»; «комісія від оплати 3%» тощо.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 04 Вер 2020 12:38
Останні зміни: 04 Вер 2020 12:38
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10529

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу