МДПУ репозиторій

Впровадження STEM-освіти з фізики у навчанні старшокласників

Бєльчев, П. В. та Рикова, О. С. (2020) Впровадження STEM-освіти з фізики у навчанні старшокласників. Сучасні педагогіка та психологія: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 1. с. 24-27.

[img] Text
knopp.org.ua июль_2020 бєльчев рикова.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

У сучасних соціально-економічних умовах швидко змінюється суспільне життя, що у свою чергу, передбачає постійне і неперервне вдосконалення системи освіти насамперед найбільш масової загальної освіти. Зміни вимагають професійної та соціальної мобільності, навчання протягом усього життя та професійного розвитку. Сучасне суспільство вимагає висококваліфікованих фахівців, повноцінних, високорозвинених інтелектуалів з творчими здібностями. Вимоги до змісту освіти та до фахових компетентностей педагогів також постійно змінюються, оскільки вчителі в суспільстві є однією з основних рушійних сил змін у суспільстві та формування особистості учнів – громадян, здатних примножувати здобутки держави. Основу таких якостей закладають у закладах середньої освіти. Впроваджуючи навчально-дослідницьку діяльність сучасний вчитель готує молоде покоління до творчої праці, формуючи в учнів постійний пізнавальний інтерес і готовність до виконання творчих завдань. Пізнавальний інтерес, творчі здібності та навички дослідження, що формуються у навчанні, є міцною основою для формування майбутніх кваліфікованих фахівців.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Q Наука > QC Фізика
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Користувач, що депонує: Кафедра математики і фізики
Дата внесення: 04 Вер 2020 12:38
Останні зміни: 04 Вер 2020 12:38
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10525

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу