Логвіна-Бик , Т. А. and Шумейко, І. (2015) Розвиток особистості учня на уроках біології. Роль освіти у формуванш життєвих цінностей молоді: матер. всеукр. наук.-практ. конф. студентів і молодих учених (30 жовтня 2015 р.). pp. 216-217.
![]() |
Text
Логвина2.pdf - Published Version Download (728kB) |
Abstract
В умовах глобальних зрушень у житті нашої держави, основна школа також зазнає певних змін, зокрема в напрямі гуманітаризації освіти. Розвиток особистості учня виходить на перший план, тому що здійснюються нові досягнення в науці і техніці,культурі та мистецтві, пізнанні самих себе та довкілля.Організація навчання з біології є невід'ємною частиною навчально-виховного процесу у школі, і потребує змін,тому що шлях до Європейського простору передбачає формування нових ціннісних орієнтацій української молоді. Біологія як навчальний предмет має невичерпні можливості використання різноманітних форм, методів та засобів навчання. Різні форми роботи дозволяють використовувати всі можливі методи та прийоми. Починаючи зі сприйняття окремих частин і об'єктів, явищ або процесів, що відбуваються в природі, учні мають дійти до цілісного сприйняття природи,розуміння її різноманітності, краси, яскравості та практичного значення. На основі цього формуються естетичні почуття, виховується працелюбність, турбота про природу і охорону [2, с. 15-16].
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Depositing User: | Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Date Deposited: | 15 Dec 2016 06:37 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1048 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |