МДПУ репозиторій

Розвиток особистості учня на уроках біології

Логвіна-Бик , Т. А. та Шумейко, І. (2015) Розвиток особистості учня на уроках біології. Роль освіти у формуванш життєвих цінностей молоді: матер. всеукр. наук.-практ. конф. студентів і молодих учених (30 жовтня 2015 р.). с. 216-217.

[img] Text
Логвина2.pdf - Опублікована Версія

Скачати (728kB)

Резюме

В умовах глобальних зрушень у житті нашої держави, основна школа також зазнає певних змін, зокрема в напрямі гуманітаризації освіти. Розвиток особистості учня виходить на перший план, тому що здійснюються нові досягнення в науці і техніці,культурі та мистецтві, пізнанні самих себе та довкілля.Організація навчання з біології є невід'ємною частиною навчально-виховного процесу у школі, і потребує змін,тому що шлях до Європейського простору передбачає формування нових ціннісних орієнтацій української молоді. Біологія як навчальний предмет має невичерпні можливості використання різноманітних форм, методів та засобів навчання. Різні форми роботи дозволяють використовувати всі можливі методи та прийоми. Починаючи зі сприйняття окремих частин і об'єктів, явищ або процесів, що відбуваються в природі, учні мають дійти до цілісного сприйняття природи,розуміння її різноманітності, краси, яскравості та практичного значення. На основі цього формуються естетичні почуття, виховується працелюбність, турбота про природу і охорону [2, с. 15-16].

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Користувач, що депонує: Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Дата внесення: 15 Груд 2016 06:37
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1048

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу