Байтеряков, О. З. та Донченко, Л. М. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Методика застосування грошових знаків в шкільному курсі «Географія. Материки і океани». Інший. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.
Text
Байтеряков ОЗ_Доненко ЛМ..pdf Скачати (3MB) |
Резюме
Переваги застосування грошових знаків у шкільному курсі географії полягають у звичності їх використання в повсякденному житті і незвичності застосування як джерела інформації, розмаїтті змісту їх зображення, періодичності видання ювілейних та пам’ятних монет, привабливому зовнішньому вигляді, можливості знайти нове хобі, а також у різноманітності методичних прийомів їх використання. За допомогою банкнот і монет учитель має змогу розширити уявлення учнів про джерела географічної інформації з одного боку та продемонструвати важливість географічних знань для пояснення дизайну грошових знаків з іншого. Їх застосування на уроках дозволить урізноманітнити види навчальної діяльності, внести елементи новизни у традиційні завдання. Яскравий, привабливий вигляд грошових знаків дозволяє розглядати їх як художню мініатюру та підвищує зацікавленість учнів до виконання завдань.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра туризму, соціально-економічної географії та краєзнавства |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 22 Лип 2020 10:10 |
Останні зміни: | 22 Лип 2020 10:10 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10468 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |