Ажажа, М. and Муц, Л. and Фурсін, О. (2020) Промисловий менеджмент: теорія і практика. РОЗДІЛ 9. Напрями удосконалення data-майнингу і комунікації на промисловому підприємстві в умовах цифровізації. Other. ЗНУ, Запоріжжя.
![]() |
Text
стор.ПРОМИСЛОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ испр.-240-249.pdf Download (637kB) |
Abstract
Використання Big Data (великих даних) необхідно для прийняття управлінських рішень промислового менеджменту, створення та оцінки рішень загальних стратегій та пропозицій Data science - даних про операційну роботу, результати маркетингових компаній і поведінку своїх клієнтів.
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Depositor |
Date Deposited: | 16 Jul 2020 08:15 |
Last Modified: | 16 Jul 2020 08:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10459 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |