Ажажа, М. та Муц, Л. та Фурсін, О. (2020) Промисловий менеджмент: теорія і практика. РОЗДІЛ 9. Напрями удосконалення data-майнингу і комунікації на промисловому підприємстві в умовах цифровізації. Інший. ЗНУ, Запоріжжя.
Text
стор.ПРОМИСЛОВИЙ МЕНЕДЖМЕНТ испр.-240-249.pdf Скачати (637kB) |
Резюме
Використання Big Data (великих даних) необхідно для прийняття управлінських рішень промислового менеджменту, створення та оцінки рішень загальних стратегій та пропозицій Data science - даних про операційну роботу, результати маркетингових компаній і поведінку своїх клієнтів.
Тип елементу : | Монографія (Інший) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 16 Лип 2020 08:15 |
Останні зміни: | 16 Лип 2020 08:15 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10459 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |