МДПУ репозиторій

Концепція конкурентних цінностей і стратегічного мислення як модель для оцінювання ефективності компаній

Журавель, К. (2020) Концепція конкурентних цінностей і стратегічного мислення як модель для оцінювання ефективності компаній. In: Економіка та менеджмент у період цифрової трансфорЮвілейна Міжнародна науково-практична конференція "Економіка та менеджмент у період цифрової трансформації бізнесу, суспільства і держави" ичної конференції, 28-29, Запоріжжя.

[img] Text
sbornik-306-309 (1).pdf

Скачати (482kB)

Резюме

Актуальність теми дослідження у тому, що концепція конкурентних цінностей та стратегічного мислення як модель для оцінювання ефективності компаній має велике практичне значення і сьогодні, була створена у 1983 році Р. Квіном і Дж. Рорбахом, яку можна використовувати для оцінювання і визначення програм контролю за розвитком та управлінням.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 29 Черв 2020 02:02
Останні зміни: 06 Лип 2020 06:47
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10414

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу