Журавель, К. (2020) Концепція конкурентних цінностей і стратегічного мислення як модель для оцінювання ефективності компаній. In: Економіка та менеджмент у період цифрової трансфорЮвілейна Міжнародна науково-практична конференція "Економіка та менеджмент у період цифрової трансформації бізнесу, суспільства і держави" ичної конференції, 28-29, Запоріжжя.
Text
sbornik-306-309 (1).pdf Скачати (482kB) |
Резюме
Актуальність теми дослідження у тому, що концепція конкурентних цінностей та стратегічного мислення як модель для оцінювання ефективності компаній має велике практичне значення і сьогодні, була створена у 1983 році Р. Квіном і Дж. Рорбахом, яку можна використовувати для оцінювання і визначення програм контролю за розвитком та управлінням.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 29 Черв 2020 02:02 |
Останні зміни: | 06 Лип 2020 06:47 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10414 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |