МДПУ репозиторій

Теоретичні аспекти використання цифрового маркетингу в діяльності підприємств

Ярова, Л. Г. (2020) Теоретичні аспекти використання цифрового маркетингу в діяльності підприємств. Innovative Educational Technologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management. – Training.. с. 127-130.

[img] Text
Ярова 127-страницы-133-136.pdf

Скачати (1MB)

Резюме

Розвиток інформаційних технологій змінює і самі технології ведення бізнесу. Не зважаючи на розміри компаній та їх конкурентне становище, вони отримують можливості доступу до світового ринку, нові засоби просування продукції, сучасні важелі конкуренції за якістю, ціною та номенклатурою товарів. Цифровий маркетинг, як комплекс інформаційних рішень, є одним з базових компонентів розвитку сучасного бізнесу.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
H Суспільні науки > HB Економічна теорія
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
H Суспільні науки > HJ Суспільні фінанси
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 01 Лип 2020 07:23
Останні зміни: 01 Лип 2020 07:23
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10329

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу